Умови повернення та обміну

Повернення і обмін товару здійснюється офіційно відповідно до вимог законодавства України.

Терміни повернення

Протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості).

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Повернення коштів здійснюється в тій формі, в якій здійснювалась оплата покупцем (замовником).

Кошти перераховуються на розрахунковий рахунок, з якого була проведена оплата товару.

 

Основні правила з обміну і повернення товару

Обмін або повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, можливі при дотриманні наступних умов:

  • у вас зберігся касовий чек (видаткова накладна) про придбання товару;
  • збережений товарний вигляд виробу і його комплектуючих: відсутні механічні пошкодження, подряпини, потертості, а для товарів в одноразовій (блістерній) упаковці — якщо упаковка не розкривалася;
  • товар не має слідів монтажу та експлуатації;
  • в наявності оригінальна, цілісна упаковка товару і його комплектуючих;
  • збережена повна комплектація товару, передбачена виробником: аксесуари, витратні матеріали, супровідна документація, технічний паспорт, гарантійний талон, програмне забезпечення та інше.

 

Якщо товар, яким ви не користувалися, вам не підійшов:

  • необхідно перевірити, що від дати покупки пройшло не більше 14 днів;
  • звернутися в наш офіс за вказаними контактами з товаром в заводській упаковці і повної його комплектацією;
  • при собі необхідно мати документ, що підтверджує покупку (рахунок-фактура або видаткова накладна) і документ, що засвідчує особу (паспорт, водійські права, закордонний паспорт тощо).

Якщо ви перебуваєте в іншому місті, то повернення товару здійснюється за рахунок замовника до складу постачальника.

 

Як повернути або обміняти товар неналежної якості?

При виявленні неякісного товару відразу зателефонувати нам і повідомити про проблему.

Повернення або обмін товару неналежної якості проводиться за умови наявності істотного недоліку, підтвердженого актом (довідкою) авторизованого сервісного центру виробника.

Повернення товару неналежної якості або його обмін здійснюється за наявності такого переліку:

  • документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткова накладна);
  • акта (висновку) авторизованого сервісного центру виробника про не ремонтопридатність (наявності істотного недоліку);
  • правильно оформленого оригіналу гарантійного талона на товар (якщо такий вам видавали);
  • повної комплектації товару згідно з інструкцією виробника;
  • письмової заяви клієнта на обмін товару або повернення грошових коштів;
  • поворотної накладної для юридичних осіб.

 

Що таке товар неналежної якості?

Товар неналежної якості — це товар, наявність істотного недоліку якого підтверджено актом (висновком) авторизованого сервісного центру виробника.

Істотний недолік — недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: він не може бути усунутий; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

 

За яких умов повернення або обмін товару неможливий?

Підставою для відмови в обміні або поверненні товару, може бути недотримання вище викладених умов. Крім того, в разі, якщо товар належить до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню, згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року. До таких товарів згідно із законом належать лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).